Pages

Tuesday, May 4, 2010

~mY firSt fOlLLoWwEr.he6

Thanx hany...
this is my first blog follower..
i'm just a new blogger.. just fill in da blank..
bosan kekadang tuh.. tu yg wat blog niyh.. sje2 smbil nk cuba2.
mana tau kan, somethin bleyh mngubah hidup aku..
tryin' to be creative sometimes..
selalu suka baca blog owg.. skunk aku da ada blog sendri..
thanx...
and hope ramai lagi bleyh join jd follower aku as increasing of de content.

to hani,
tingat plak masa kat UPMKB dlu,
aku sama blok ngan dye..
sama course plak tuh..
glamour gak budak niyh..
suka outing ngan aku gak.. kadang2 nek bus..
pastu nek keta plak..
sapot blok sekali..
thanx hani...


Agroraya nyte dekat UPM Kampus Bintulu.


2 berani mati:

hani bella said...

weh KAHKAHKAHKAH, TAKDER ENTRY LEN KE KO NA WAT? hahahaha lawak doh ak. lawak lawak. maseh jaja. ak sapot hg dari blakang na.. :)))

JajaA said...

2 tandanya aku beterima kaseh kat ang... hg mmg lawak pon haniy.. cumell... hehehehe.. tq2..

Post a Comment