Pages

Monday, May 24, 2010

~iKut mAK PEgi kENduri..n bla..bla..bla

Rini aku g kenduri dekat umah aku..
kat Dewan Serbaguna..huhuhuhu

Mula2 x nak pegi..
Tapi mak aku ni jenis yang kalu kena jemput g kenduri
memang dya akan g punya..
xkan miss..
kalu ada hal n terpaksa x pegi..
dya akan rasa terkilan..
bagus2!!
Cam best plak..kan
aku pon g le...
hehehe

~aku,zalilah (the penyebok one),mak and tok aku..

Sampai2 je..
aku tengok dari luar..
pelamin cantikk..
bila nk makan..
nasik ada,lauk xdak..
dya wat cara buffet.
aku x ska sangat cara buffet. Daripada pendapat aku...cara buffet ni x meraikan tetamu sangat..
k la.. maybe kami dtg lambat kot..
2 lauk2 da nak hbis kan..
secara semulajadi..
terbantut lah selera aku..
tok aku makan bubur jagung.. aku n lain2 makan nasik lah..
ada 4 booth tapi hanya dua yang beroperasi..
satu untuk bubur and satu untuk nasik..
so, beratur panjang yang amat sangat..
sabar beratur..tiba2 ada makcik2 yang sangat panjang akal..datang potong..
eskiuske.. contohi lah yang muda..sabar beratur an..
k lah.. pas da dapat makan...bleyh plak..xdak tempat nak dok..
penuh..and jeng2 aku nampak tmpat kosong..
aku pon laju ja lari p amik tempat tu..satu meja..
tiba2 ada dua orang mak cik ni datang selamba bawak anak beranak mai amik tempat situ..
eh2..mak cik niyh..
tok aku suh beralah..n amik tempat sebelah..
pastu makcik tadi ngn selamba lagi sekali mai amik kerusi kami plak...
amboi2...tp x palah..x guna pon kerusi tuh..huhuhuuhu

Aku ngan lilah p amik gambaq merata2..semua org mesti usha pelek kan..hehehe..

ThE GaMBaq'S

mak ngan lilah


lilah n me


lilah and me again.. =)



pelamin pengantin lawa



adik aku Luqman and kawan dya,Luqman jugak..da la 2-2 pakai baju merah..ish2..cian kena tinggal sbb keja umah x siap ag..hehehehe

Petang tuh..adik aku Luqman niyh.. mintak duit kat ayah aku nk gunting ambut.. tapi kedai x bukak plak.. so, aku jadik lah baber dya jap.. aku gunting ikut pala aku lah..aku mana tau sangat..

Pas dr pada tuh, aku,mak,ayah n adik2 mein2 kat padang.. main badminton.. sebelah jerw ngn umah aku... aku terdengar sorang dr kawan adik aku tanya... "Wey,smart ambut hg..sapa potong?" hehehehe..aku tersenyum dalam ati..hehehe

* Kucing aku dah beik demam...kaki pon da beik.. so, memang x lekat la kat umah.. keja main kat luaq je lah.. malam baru lah da tyme nk gomoi2 dya ...iiieee...geramm!!! huhuuhuu..buat lauk bawu tau..huhuu

* Ucukk i p karokk.. nak itut.. huhuhu


0 berani mati:

Post a Comment