Pages

Friday, May 21, 2010

~TErimA KASih ...

Jutaan terima kasih aku ucapkan pada seseorang yang telah membuatkan aku berpikir buat 2,3 ari nie..
Nampaknya,hebat sekali penangan kuasa bisa kata2 saudara kepada saya sehingga saya tidak dapat tidur selama 2 hari sudah.

bUAt pengetahuan c dya..
saya telah membuat analisis terhadap apa yang telah berlaku.

Di sinilah saya dapat membuat keputusan untuk mengucapkan banyak2 terima kasih...

Terima kasih kerana membuat saya mengharap dan menanti saudara. hari2
Terima kasih jugak kerana bikin hari2 saya gelap dan gelita.
Terima kasih buat pipi saya tidak pernah kering (bukan akibat krim pemutih dan pelembap)
Terima kasih bikin kepala saya beraaaatt yang amat.. maklumlah x tido..penat!
Terima kasih jugak bikin telinga saya bisa dengar ayah ngn mak cakap..
"lama x dengar 'twit3x sms' no" (lama x dengaq bunyi sms)
Terima kasih kerana telah mencincang lumat hati aku mendengar begitu banyak kesalahan yang datang dari diri sendiri. AKu sangka aku cukup perfect kan?? (ehem2..please lah)

Bunyi macam terokkk ja diri aku ni kan... hopeless and speechless.. xdak daya langsung untuk bangun. biarkan diri dipijak2 oleh orang lain. itu kah aku?? (teringat ex aku dulu penah naikkan semangat aku dengan kata2 "Inikah sayang i* yang semangat tinggi tuh?" "Ni kah h*j*r yang i* kenal?"...rindu plak nk dengar kata2 semangat bukan kata2 menjatuhkan apatah lagi kondem).
Terima kasih pada semua pengalaman yang aku adaaa...membuatkan aku terus berpikiran matang. Sudah jatuh,bangun. Bukan terus tersungkur..dan tunggu van ambulans mai amik..hahaha!

Aku bukan gadis lemah!
aku bukan mudah mengalah!
sorry le...

So...
Walaubagaimanapun...Terima kasih jugak..

Terima kasih sebab buat aku berpikir... brapa bnyak salah aku.. (setelah aku senarai kan ada la dalam 30 salah untuk 1 kali pertengkaran) ahahaha! (u wish!!)
Terima kasih sebab buat aku pandai amik keputusan... (keputusan nya adalah..melepaskan segalanya..serahkan pada Yang Maha Berkuasa)
Terima kasih sbb buat aku dapat rasa.. kau bleyh hidup tanpa aku...so,apa masalahnya kalu menamatkan segalanya.
Terima kasih sbb buat aku rasa mcm mana lelaki merajuk...(x penah lagi ooo...) (ingat bgus la tu?)
Terima kasih sbb penah buat aku rasa disayangi
Terima kasih sebb penah bawak aku sana sini
Terima kasih penah nyanyi kat aku sebelum tido..
Terima kasih sebab penah dengaq aku merepek merapu meraban...
Terima kasih sebab penah tengok air mata aku laju x tertahan.. (bila menceritakan apa2 yang x puas ati)
Terima kasih sbb penah la sekali dua sokong aku... (aku rasa amat di hargai)

YANG PENTING..

tERIma kasih sebab pernah buat aku tewas jatuh cinta pada mu... walaupun sekali...
Aku sukar untuk jatuh cinta.....

Pesanan ku disini...

Hargailah insan yang hadir di dalam hati...insan yang seterusnya.. bukan aku!
ketiadaan persefahaman bukan lah punca utama ini semua berlaku..

Jika ada yang bertanya.. jawablah..
Bukan salah siapa!

don't worry..i'll be alweyz remember u.

4 berani mati:

ateyn said...

huhu..ayat mcm sedey aje~

hani bella said...

ja, ape cer nih? break ke? ishhh pasai pa ampa neh.

ateyn said...

ayat cm sedey aje~

JajaA said...

tq to ateyn n haniey coz ur' visit n comments... btw..tanya sama pokok apa sebab goyang..nnty jawab pokok..angin yang goncang...hehehehe!

Post a Comment