Pages

Sunday, May 16, 2010

~KuAr jEjalAN ngAn kAwaN lamA...

Semalam aku kuar dengan kawan lama sekolah menengah aku...besh sangat2.. Aku kuar ngn Dodiah (Radziah) dan Sarah. Tetiba jumpak kak (Syazwani) ngan Ili. Aku xdapat nk ceritakan mlm semalam sebab penat sangat.. hehehe.

Kita kuar ke Prangin Mall,Penang. Aku ngan Sarah kuar dari rumah dalam pkul 11. Sesampai je kat bus stop,bus dah ada.. naik2 bus kena halau sebab x cukup duit nak naik bus.. (bukan sebab apa,terlalu kaya..xdak duit kecik) mana lah aku tau bapa hinggit naik bus..da lama dah aku x naik bus Rapid Penang. dok rempit ja selalu kan..

Lepas p tukar duit kan stesen minyak... laju ja kami p naik bus yang seterusnya. Bus sangat loya. x tahan aku.

Jumpak radziah.. jalan2 skit.. posing sini sana, try kasut la mcm2 lah.. pastu jumpak Ili ngan kak.. p makan. Bincang punya bincang nak makan apa... pilihan : KFC, MCD,PIZZA. Lastly kami pilih untuk makan....di...


Secret Recipe tau... x mainlah yang murah2...huhuhu


sebab apa promotion (he3)...

1 set dalam 15 inggit.. aku pilih set yang atas skali tuh... grilled black pepper chicken.. huhuhuu.
Kak amik sama ngan aku. Dodiah ngan Sarah amik noodle in tom yum soup. Ili amik spaghetti bolognese (chicken). Dah alang2 p makan kat Secret Recipe x kan x makan kek dya kot kan?? pastu kami share duit bli a slice of Strawbwrry Chocolate Cake. sedddddaaaappp sangat!!!


ni lah kek dya.. beselera sangat. Garfu yang tak dipegang tuh.. garfu aku ekh.. jgn amik!! he3.

Pas makan, bayar2 ada la dalam 80 inggit jugak makan camtu pon.. Kami p round2 prangin.. Ada wat promosi kat bawah 2.. macam2 tengok ja lah.. kalu berkenan,beli.. kami p tengok baju sehelai RM10. tengok je,cuci mata.. belinya idookk.. Kak ngan Ili da nak balik. Kami yang lagi 3 orang p tengok wayang pkul 3.25 pm.

Kami tengok cita A Nightmare on Elm Street. Seyesly.. memang seram giler lah cita niyh. Baru masuk tak sampai 5 minit dah kuaq adegan2 yang menyeramkan. Ada sorang penonton yang dok dibahagian depan kami ni terkejut lebeyh plak dari kami.. Menjerit pon extra kuat.. Lagilah menambahkan keseraman!! huhuhu. P la tengok ramai2. aku macam nak kuaq wayang ja.. wahahaha! Seram sepanjang cerita. Memang bestt!! (tambah plak dodiah ngan Sarah dok menjerit2 and dok wat lawak plak. Aku pon jerit bleyh tahan gak).

Pas habis tengok wayang.. kami round lagi Prangin Mall dari atas sampai bawah. Jam dah pkul 5 lebeyh dah. Sambung p round Komtar plak. P cuci gambaq la.. bEli KFC kat adik aku..engek2 sangat!! pastu p tengok2 acessories la..mcm2!!!

Baru balikkk.. Moral of the Story... semalam kuaq memang best.. Thanx to Sarah, Dodiah, Kak and Ili. t kuaq ajak lah i ag ekh... Thanx to Dodiah gak yang extra semangat gerak aku bangun pagi ikut facebook na.. hehehe. Sorry tau aku x leyh upload gambaq kat fb. But if korang nak gambaq kita semalam. Just amik kat sini...hhhuhuu.


ThE gAmbAq'S arE :

                                  
dOdiah Wi mE...



Ili, Kak ngn Sarah dE tonggo..he3


Dok menyental pon da tyme nak tengok kamera lg. Tempat kosong tuh adalah tempat aku..he3.


aku pon sama tu!! he3


tu diaaa.. aku dok pilih purse! sambil Ili dok beli apa ntah dya. Kepada Ucukk ku, bila nk beli kat i purse niyh? dah gatai tangan dah nie.. he3.


Amboi DodIah... x mudah lee!! Jaga2..t calaq keta aku. hu3


nGan Ili.. itulah kemegahan Penang..he3. Ni Ili punya cadangan nk tgkap gambaq kat situ.hu3



nGn dOdiah plak.. Dodiah lena ka wat jelingan manja tuh?? hehehe

ni dia muka gadis2 comei sebelum masuk wayang...tp dlm toilet wayang.. he3

"miss u ALL always.. t halo2 gua ag kalu nk kuaq k???"
bye~~

2 berani mati:

Radziah Radzi said...

best sangat.thankz hajar coz tlis dalam blog ang..ada jgak kenangan..huhu

JajaA said...

hehehe.. cakap line x elok.. thanz sbb leave comment. t slalu2 la visit n comment blog aku k.. ehehhe

Post a Comment