Pages

Wednesday, May 26, 2010

RM 9.70...apakah???

Suma harga yang aku dengar rini adalah 9.70...hahhaa..naseb beik xdak pkul 9.70..kalu tidak,sudah tentu aku post entry tyme tuh.. Adakah 9-7-0 adalah number betuah?? hahaha...jgn pecaya k..

insiden yg petama adalah semasa pegi amik adik aku di sekolah.. pastu bawak adik ke kedai... nak bli cekelat2... macam2 adik aku mau... dya amik potato chips,kit kat..aku tambah roti gardenia (besar) malam t nak makan lapa2 kan..pastu dya amik sepit ambut..(adoi,aku cakap amik benda makan ja! ketegaq la budak niyh) kira2..harga..RM 9.70..nasib beik cukup..hehehe!

insiden yang kedua pulak adalah...petangnye.. nak main badminton ngn mak..pastu angin kuat la plak..libas shuttlecocks macam libaslalt jerk.. so,frust da niyh..tukaq plan.. p jejlan kat tepi laut.. banyak gila ketam dok berlari2 senget.. mak,lilah n aku amik botol mineral n tngkap..naik gila jugak..lari2 tangkap ketam..hasil..banyak gak.. balik goreng tepung...sedappp..sok nk p ag..and sok aku akan amik gambar. sebelum balik umah, pegi beli burger 6 bijik...so,sorang satu. suma harga...RM9.70..AGAIN?? huhuhu

insiden yang ketiga... adik aku dok cita pasai produk baru dya beli..krim safi..kebenda ntah dya..malas aku nk amik tahu.. last2 aku tanya..."bapa hinggit krim tuh?" "murah jerk..RM 9.70"..HAHAHA...again..huuhuhu

tulah makna RM9.70 untuk hari ini..hehehe

1 berani mati:

JajaA said...

wish aku dapat pointer 3.97 xpon 3.79...hahahaha!! amin...

Post a Comment