Pages

Thursday, May 20, 2010

~DaLAm kEseDihAn

aku dalam kesedihan...
cian kat aku ann?

Aku rindu sangat2..
rindu manja2 nyerw..
saat dya dtg ke telinga aku n mgusap2kan muka dya di pipi ku..
Dya je lah hiburan aku..
Kini...
Dya sakit..
Kucin aku demam!
Dya x lalu makan.
Dya asyik tido jerw..

Bangun la sayang..
Main ngn i nie..
Ciannyerw dya..
Dah dua hari dah dya mcm nie..
AKu rindu jugak main kejar2 dya keliling umah pastu dya kejar aku pulak.
Kalu aku kalah..
memang parah la kaki aku di cakar dan digigit manja oleh dya.
Kalu dya kalah??
dya memang pandai..
dya akan wat2 jatuh...
uweeekk.. taktik kotor ekh??
uhuhuu

Tapi semalam nampak mcm dah ok..
main2 smpai penat
lidah terjelir2
huhuhu

RINDU NYA CHAAKIE !
Semoga cepat sembuh chaakie.
Petang ni sy bawak p pakar kowt.
tu pon kalu mak xdak keja nk wat.
huwa!!!

miss u..
sembuh cepat
t kita main ag..
i will wait 4 u..
miss u..
:(


my cHEntA


LuV U olwezz.. ( cepat sembuh k..t kita main ag)

2 berani mati:

ateyn said...

alolo! shian nye..tp aku ade cite lg dasat...hahaha...na taw???nt ako bg taw

JajaA said...

cita apa tu ateyn?? meh citer kat aku meh... kasi letop2 skit..hehehe

Post a Comment