Pages

Saturday, April 17, 2010

WisH mE gOod LuCK yEaAhh!!!

dOA. uSAHA. iKHTIAR. tAWAKAL
Exam semester ini, jaja berazam akan dapat yang terbaik dan mendapat anugerah dekan sekali lagi.. Aku akan berusaha bersungguh-sungguh bukan sahaja untuk memajukan diri sendiri tapi jugak pada kawan-kawan seperjuangan yang sama-sama berhempas pulas study sampai lewat pagi..

Thanx pada suma kawan-kawan yang memberi kepercayaan penuh pada aku untuk menjadi 'guru' ..cewahhh.. pada mereka... apa yang penting.. jika ingin berjaya.., berjaya sama-sama... x bestkan kalu berjaya sorang-sorang dan lihat rakan-rakan kita yang lain gagal dan bersedih juga bermurung...

Exam sem 4 ni.. aku akan pastikan aku dapat anugerah dekan buat kali ke empat... dan rakan-rakan yang x pernah merasa anugerah dekan 2 akan sama-sama naik stage... errmmm... study hard k..

Kepada mak dan ayah.... teruskan berdoa untuk puteri mu ini...
Sedang berjuang pada jalan ALLAH...

YA ALLAH... permudahkanlah aku untuk belajar, memahami, menghafal... menulis.. dan perlembutkanlah hati pemeriksa kertas ku... Berkatilah ilmu MU kepada ku, YA ALLAH.. AMIN.


ANUGERAH DEKAN SEMESTER 3 di SDPA,PULAU CAREY


0 berani mati:

Post a Comment