Pages

Tuesday, April 20, 2010

~AdE vAMpIRe dLM locKeR???

Aku trauma ari ni...
bangun tido jer, tros p menyembang kat umah qila & ateyn...

Balik2 jer..
rumet aku suh aku basuh cadar sbb tadi ade batman landing ateh katil aku...
Ingatkan memain... tapi bila dah nmpak dua ekor dlm umah.. dekat ruang tamu...
aku pown siap2 buang cadar suma nak rendam dalam bilik air...

Macam mana entah, aku trpandang locker aku yang sedang terbuka luas tu...
and aku nampak...

VAMPIRE!!!!
besar punya,,, baik tengah terlekat dekat baju kemeja aku kale biru...
yang aku pakai pergi exam pagi tadi...
Exam Principles in Agriculture Communications...

Pastu, kau dengan x sedarkan dirinya, terus melompat dan melolong pergi mintak tolong umah qila...
Suma kuar.. alih-alih suma takut2 nk buang haiwan tuh..

So, diorang suma cadang nk panggil budak laki (students lelaki ) untuk tolong kita buang haiwan tuh.. Ada jugak yang cadang panggil pak guard... Tapi last2 datang la 3 heroins yang memberanikan dirinya itu.. hihihihi

Qila,Ateyn and Sidah amik net yang selalu kita guna pergi tangkap insect wat insect collection tu and mulakan operasi membuang kelawar yang tersangkut kakinya dekat baju kemeja aku yang berjenama PADINI tuh... hehehe..

Aku???
Aku hanya tau menjerit dan trauma... menyorok di bilik air, kemudian bilik kak Miza plak... menjerit ja aku tau...

Akhirnya mereka berjaya membunag haiwan tuh kuar dari bilik aku menerusi tingkap tingkat 2 tuh... Dengan net tu skali depa lempar... hihihi..

Masa makan...
Aku dengan tak mandinya pergi makan... sambil datang ke dining hall dengan cerita panas.. Budak laki plak apa laki suma pakat nak lending their hand nak tolong aku buang kelawar yang sudah terbuang tu... huhuhhu

Pe daaaa...
Anyway... aku masih lagi trauma... maybe x bleyh tido kot malam ni...
Aku dah basuh suma baju and cadar aku... penat.!!

Hmm...
Thanxz to all my fwens yang dah tolong 'menyelamatkan' aku serta locker aku.... hehhehe
Kepada Vampire...
JANGAN DATANG MELAWAT AKU LAGI!!!

HAVE AN VAMPIRE VISITS TODAY!!!

0 berani mati:

Post a Comment