Pages

Wednesday, November 24, 2010

Roti canai whonne!!

apakah relevannya title di atas??
adakan aku sdg lapar??

hehehe

skunk cuti sem okeyh..xlama...x la short jugak. so, agak bosan.. tido kalu x smpai 10 - 11 pg tu x sah la an.. (tp aku smyg subuh k..) pastu, aku mandi..makan...on9... gayut2.. lunch!.. and then tido balik..xpon..tngok tv.. mcm xbkembang ja otak aku niyh!..

paling kuat pon.. merajuk2 sbb x lyn msg, status aku x dikomen, x lyn skype aku..mmmmm..cian cuk. bila dipikir2 balik..aku bosan sebenrnye... huhuhhuhu..

so, aku nk p keja! dats mt point.

aku mmg besh kalu keja kat shopping complex sbb bleyh usha2 barang yg nk aku bli tyme dapat gaji t kan.. besh2!!! ..

tp mmndgkan aku dah tied ngn company yg sponsor aku niyh.. ikut suka mak bapak diorang jer nk suruh kami masuk kelas bila..nk cuti bila... panjang or pendek cuti... x ingat pa dah.. so.., disebabkan cuti yg pendek! x leyh la nk wat part tyme lama2.. hu3

aku penah keja restoran kepunyaaan kawan pada bapak aku nie..mmg besh sbb
  • aku p keja ngn adik aku..so ada geng
  • apa nk makan..sila melantak..n dya prepare mcm mn dya prepare kat customer..besh!!
  • tmpat agrotourism..so, bnyak visitors yg dtg,,kebolehan untuk berspeakang...amat ditonjolkan.
  • pelakon2 pon ramai yg da pegi mkn kat situ
  • gaji lebat...hu3
malangnya... bila cuti sem ini da tiba..ramai dah la plak dya hired keja termasukla adik aku.. so aku da telambat ...

so, dngan langkah yg sayu..aku kna p cari keja lein.. hu3

pastu mak aku come out dngan 1 idea n opportunity.. mmg 1 yg bagus.. mmg 1 Malaysia lah! iaitu keja di kedai mamak roti canai... WHONNE!! hu3

malu gak mula2 bila nk keja situ..
maklumlah..tmpat org bli roti cnai tyme breakfast an...smua org t pandang muka aku!

hari 1-2-3

aku rilex jak pon... mcm besh ja.. makcik2?? depa pon puji kata aku rajin compare dgn yg balik nga2 jerk kat umah...hu3.. krja aku pon bukan bnyak mana sngat.. aku cuma basuh pinggan,angkat pinggan, n bungkus roti cnai..
majikan aku tu pon.. baik gak..dya ok jelah..walaupon muka seriusss..hu3
ada sorang pekerja dya.. x reti ckap malay..aku mmg speaking org bisu ar dgn dya..hu3

ari2 wa mkn roti canai beb..kuah gulai n parpu..sirius wa ingat sama ali parpu! huhuhuuu

hari 5-6

mcm x caya ja da 6 hari wa keja situ.. gilek ah.. mcm2 wa dah order.. avon,baju..hu3..hehehehe

emm..moral of the story:

kalu ada org tnya aku.. ok x keja sni..
aku t kata... rilex2 jak..keja x smpai 3 minggu pon..
saja bosan dok umah...

hehehe
ni bukan wa okeyh! wa google image jer baru td..hehehe...

0 berani mati:

Post a Comment