Pages

Wednesday, November 3, 2010

Aku klik "New Post"????????

hahhaa..
ta caya la..
klik new post rini..
sebab nk update blog.

bukan sebab ada gap lama skit exam final yang mmg final dlm idop aku nie..
bukan jugak sebab semua report,final projek dah siap n siap antar ag..
bukan sebab lain2 ah..

tapi sebab yang di atas ni la...
ha ha ha...

weyyyy.........
aku malasssssss la..

aku mmg malas..

sejak dapat duit,aku da malas update,..
so aku p jalan2 abiskan harta..

dengan kawan2..ucuk..
ha ha ha..

aku slalu bukak blog tapi x klik dekat "new post" tapi blogwalking blogger lain..
x tinggalkan jejak pon..
tapi tinggal gelak ja...

aku suka gelak kat blog org.. (xkan beruang plak kan)
menangis pon penah...

papepon.. t aku buat post pasai PERAM... semua kisah2 sepanjang aku x update nie..
he he he ...

babai... satgi nk dating...he he he

1 berani mati:

ateyn said...

baguih aa toh jaa ui~

Post a Comment