Pages

Monday, August 16, 2010

~tiket balik raya!

Semalam ada  org tolong belikan tiket raya aku... balik penang, RM 34 ... cuti 6 hb... so, bleyh balik 3hb petang dan ke atas... Tapi, nk di jadikan cerita, tiket aku sold out... so, nk wat cm na???

Ada pon, pkul 12.30 tgh. so,aku kena skip the class... then, bagi tau cik jo... tiket aku yang begitu rupa... cik jo pon mengisytiharkan kelas jumaat (3hb) tu... xda...hehehe... Trima kasih cik jo...

aku akan balik....tanpa biasiswa..
kering...
kontang...
tiba2 rasa mcm nk gastrik...
bulan2 posa nie...

nk pinjam duit..
tp x tau nk pinjam sapa...
sediyh nyerw...
xpenah aku rasa mcm nie..
huhuhuhu

sapa2 yg rasa mcm 'ter'banyak duit tuh...
meh le hulur2 skit...
hu3...
k ar..
xnak cita lebeyh2..
jatuh standard aku...
he3..

bulan2 posa nie...
ini lah di namakan dugaan..
kita semua manusia sama...
punya masalah..
punya qana untuk diselesaikan..
tapi,...
yang membezakan kita adalah...
tahap kesabaran...
dan akal untuk menyelesaikan masalah kita tu...

so,
aku pesan...

pada diri..
dan semua owg...

hari ini kau mungkin kaya..
tapi esok kau kedana...

hari ini kau mungkin terkemuka...
tapi esok kau bukan sapa2...

banyak kan doa..dan mintak pertolongan...
semoga ini suma akan berakhir dengan baik...
~daa...

0 berani mati:

Post a Comment