Pages

Friday, August 20, 2010

~Bulan POseeee!

Apa yg korang memang absolutely x bleyh lupa bila menjelma nya bulan puasa???
k..sini aku nk list kan apa yg aku x leyh lupa..


~~kecik2 dulu...malas mandi.. tapi bila tyme posa ja..rajin gila mandi..bukan mandi sebarang mandi..tapi    sekali tadah air masuk mulut daa... hu3..


~~kecik2 dlu...selalu mak aku suh p antaq kueh2 kat umah jiran sebelah...umah tok,makcik,tokngah...tapi kalu kueh 10 ketul,sampai umah diorang tinggal 5 jek..sebab,,aku bedai dalam perjalanan tuh..hu3..nasib la..kalu bihun goreng kerw,x la nmpak sangat..hi3


~~kecik2 dlu,jiran aku suka jemur kacang2,rempah2 kat luar umah... ada sekali tu,aku p curik kacang..baik punya kebas,makan2...punya la pahit..sebab kacang tu,mentah..x masak lagi..nyesal x sudah..


~~kecik2 dlu,adik aku x posa g tyme tuh..sebab dya tecik ag..dya minum susu botol..aku ajak dya mein dlm bilik...pastu aku suh dya bg susu tu kat aku..hehehehe..
"tapi tu masa kecik2 la...skung aku dah x buat...he3..nakal2 cm tu jer..x la nakal sngat pon... Sekarang nie..lain plak situasi dya...antaranya adalah...
~~~Kuar merempit ngn kawan2 aku, p bazaar Ramadhan la kononnya,..sebenaqnya bowing dok dlm estate ni..he3


~~~pastu, mein game..surfing...hu3 (yg x tahan tuh,mein game 'Cooking Academy' ..masak2...n surf internet pasai makanan2 yg sedap2..goda iman!!.)


~~~Baik sikit...smyg terawih...dulu liat..liat gak bngun sahur..tp skrg,steady jerk..hu3...makan memang steady ..kih3..


~~~orang sebelah aku lg beik..dok dengaq lagu nasyid ja...iye2 je...tyme x posa,semua variasi lagu dya dengaq,,,hu3..




Whatever tabiat kita, itulah pengalaman...yang bleyh kita kenang2 nty..n skrg nie..kalu aku nk suruh adik aku antaq makanan kat umah2 sebelah..aku rasa isau n aku slalu usha dya dri jauh smpai la makanan tu sampai ke destinasi...he3....
Selamat Berpuasa n selamat BerAMAL....he3
p/s : cediyhnyer..baju raya x beli ag...duit x masuk ag..hu3




Laksa kegemaran aku...memang nk pecah perut kalu ada laksa..he3














































2 berani mati:

ateyn said...

hahaha..jajaa dan laksa mmg ta dpt dipisahkan!

JajaA said...

tau x perw...laksa mak jah walopon x sedap..aku sentai..he3..laksa ateyn pon aku bedai..huk3

Post a Comment